پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229079
پشت پرده عدم تصويب پيشنهاد ۱۰۰۰ميلياردي تعرفه پرستاري
تاریخ انتشار : 1396/11/02 08:15:23
نمایش : 1596
محمد شريفي‌مقدم در واکنش به اظهارات يکي از اعضاي کميسيون تلفيق درباره پيشنهاد ۱۰۰۰ ميلياردي تعرفه پرستاري، گفت: اگر اين پيشنهاد در مجلس مطرح شود، قريب به يقين راي مي‌آورد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محمد شريفي مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهارات يکي از اعضاي کميسيون بهداشت و درمان مجلس که عضو کميسيون تلفيق بودجه ۹۷ است، در ارتباط با علت راي نياوردن پيشنهاد اعتبار ۱۰۰۰ ميلياردي براي اجراي تعرفه پرستاري در کميسيون تلفيق را مورد اشاره قرار داد و افزود: اين پيشنهاد در ابتدا در کميسيون بهداشت و درمان مجلس تصويب شد و سپس به کميسيون تلفيق ارجاع گرديد.

وي با بيان اين مطلب که سه عضو کميسيون بهداشت و درمان مجلس در کميسيون تلفيق بودجه ۹۷ عضو هستند، گفت: ما خبر موثق داريم که اين پيشنهاد هرگز در کميسيون تلفيق مطرح نشده است و اگر اين اتفاق مي افتاد، اعضاي کميسيون تلفيق به آن راي مي دادند.

شريفي مقدم تاکيد کرد: چگونه مي توان انتظار داشت که پيشنهادي در کميسيون تلفيق مطرح نشود، اما راي بياورد. بنابراين، اين ادعا که پيشنهاد اعتبار ۱۰۰۰ ميلياردي براي اجراي تعرفه پرستاري در کميسيون تلفيق از سوي نمايندگان کميسيون بهداشت و درمان مطرح شده است، واقعيت ندارد.

دبيرکل خانه پرستار ضمن تقدير و تشکر از رئيس و هيات رئيسه کميسيون بهداشت و درمان مجلس که از اين پيشنهاد حمايت کردند و آن را به کميسيون تلفيق ارجاع دادند، گفت: جامعه پرستاري به شدت از نمايندگان کميسيون بهداشت و درمان مجلس در کميسيون تلفيق گلايه مند و آزرده خاطر هستند.

وي افزود: آنچه مسلم است، با توجه به شناختي که نمايندگان مجلس از حرفه پرستاري دارند، اطمينان داريم اگر اين پيشنهاد در صحن مجلس مطرح شود، راي خواهد آورد.

شريفي مقدم گفت: انتظار جامعه پرستاري از نمايندگان کميسيون بهداشت و درمان در کميسيون تلفيق اين است که براي اثبات حسن نيت خودشان به پرستاري، اين پيشنهاد را در صحن مجلس مطرح کنند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html